15 Ocak 2012 Pazar

KOALA VE BABANNEM :)

Canım babaannemle süper dialog :D

Belgesel izliyoruz koalaları anlatan bir belgesel.tabi benim babaannecim daha önce görmediğinden dikkatli dikkatli bakıyor :D

Babanannem : bu mahlık nasıl bi mahlıkatmış pelin (şiveli) :D

ben : babanne bu Türkiyede pek yok yabancı ülkelerde var 

Babanannem : ayının yavrısı benzer bu :D

ben : onun gibi bişey babanne 

Babanannem : ayı değil bu yaa maymın benzer bu ağaca çıkıyo baksana :D

ben : (nasıl anlatacağımı bilememişliğin çarpılması içerisinde) babanne bu tembel bi hayvan okaliptüs ağaçlarını çok seviyor,yavru ayı kadar ufak,maymun gibi ağaçtan ağaca dolaşıyor :D

Babanannem :nasıl mahlıklar varyaa hiç önceden böle bi mahlık görmediydim :D

ben : alim mi sana babanne bakarsın bahçede okaliptüste var :D

Babanannem : ya a (hayır mahiyetinde ) çocum ben bakamam ona ayımı maymın mı belli değil :D :D


CANIMMM BABANNEME SEVGİLER :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder